Saturday 28 April 2012

HARGA CARBON FIBER STICKER

Sesipa yang nak solek kereta tapi pening dengan kosnya,jangan risau lagi kerana ini peluang anda untuk make up @ solek kereta anda dengan kos yang murah tanpa perlu mengeluarkan wang dalam jual yang banyak..

Anda bertuah kerana jumpa blog ini iatu http://carbon-sticker.blogspot.com kerana dengan wang yang sedikit anda boleh solek kereta anda dengan memasang carbon fiber sticker seperti di bonet,bumbung,pillar pintu serta di bahagian lain..

Dengan hanya modal yang serendah RM50,anda dapat mencantikkan kereta dan menukar wajah kereta anda ke wajah yang baru..

Dengan menampal carbon fiber sticker,kereta anda akan lebih kelihatan elegant,garang,dan kelihatan lebih mewah..Walaupun nampak simple,tetapi ia memberi 1001 daya tarikan untuk orang ramai lebih memandang kereta anda..

Anda tidak perlu menghabiskan ribuan ringgit lagi untuk solek kereta anda...Tidak perlu lagi habis wang ringgit untuk memasang bodykit dan skirting..Cukuplah dengan memasang carbon fiber sticker pada kereta anda untuk membuat kereta anda lebih elegant,garang tetapi cool dan nampak mewah..

Dengan RM50 anda sudah dapat membeli 5kaki x 3kaki(SEMETER) carbon fiber sticker untuk ditampal pada bonet atau bumbung..

Semeter cukup untuk bonet atau bumbung kereta kecil seperti myvi,viva,vios 08 dan kancil..Manakala 2meter(RM100) cukup bagi bonet dan bumbung kereta lebih besar seperti wira,waja,satria,saga dan iswara..


Kebiasaan nya akan ada lebihan sticker bila tampal bonet atau bumbung dengan carbon fiber sticker ini..Jadi anda boleh lah tampal pada part2 lain seperti tutup minyak,no plate,pillar pintu..

Dengan hanya RM50 @ RM100 anda sudah boleh beli carbon fiber sticker dan tampal pada banyak bahagian kereta anda...



































2 comments: